چرخ مینا
مجله اطلاعات عمومی

با این فر سه سوته پیتزا درست کن

چکیده : یکی از بهترین محصولاتی که می توانید حتی در مسافرت از آن بهره ببرید فر حیران می باشد. اصولا در مسافرت درست کردن غذا کمی سخت است و نیاز به زمان زیادی دارد. اما با این فر می توانید در کوتاه ترین زمان در دل جنگل پیتزا بخورید. فر پیتزا مسافرتی حیران مجهز به یک ساک مسافرتی نیز می باشد که می توانید فر را درون آن قرار دهید و با خود حمل کنید

بسیاری از علاقه مندان به آشپزی نیاز به وسایلی دارند که با استفاده از آن انواع غذاهای خوشمزه را در کوتاه ترین زمان آماده کنند. یکی از غذاهای محبوب در میان مردم پیتزا می باشد که در دورهمی ها بسیار سرو می شود. اما برای پخت پیتزا می بایست لوازم مورد نیاز آن را داشته باشید. فر پیتزا یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که به آن نیاز دارید. در این بخش می خواهیم دستگاهی را به شما معرفی کنیم که تمامی نیازهای شما را برای داشتن یک فر برآورده می کند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.

با فر حیران زیر یک دقیقه پیتزا بپزید.

فر پیتزا مدل خانگی حیران وسیله ای کاربردی است که برای پخت انواع پیتزا، مرغ شکم پر، ماهی، انواع شیرینی و … گزینه ای مناسب می باشد. این فر ابعاد کوچکی دارد و به همین دلیل به راحتی می توانید حتی بر روی اپن آشپزخانه از آن استفاده کنید. حرارت درون این فر پیتزا خانگی به قدری است که در کمتر از یک دقیقه می توانید پیتزای خوشمزه خود را آماده کنید. اطراف این فر کاملا عایق بوده و به خوبی پوشانده شده است. فر پیتزا خانگی حیران می تواند تمامی نیازهای شما را برای پخت یک پیتزای خوشمزه درون منزل براورده کند.

یک فر پیتزا برای مسافرت بخرید

یکی از بهترین محصولاتی که می توانید حتی در مسافرت از آن بهره ببرید فر حیران می باشد. اصولا در مسافرت درست کردن غذا کمی سخت است و نیاز به زمان زیادی دارد. اما با این فر می توانید در کوتاه ترین زمان در دل جنگل پیتزا بخورید. فر پیتزا مسافرتی حیران مجهز به یک ساک مسافرتی نیز می باشد که می توانید فر را درون آن قرار دهید و با خود حمل کنید. با این فر حتی می توانید انواع سوخاری را نیز بپزید. آشپزی در دل طبیعت یکی از علایق مردم است که برای این کار می بایست نیازهای اولیه آن را داشته باشند. فر پیتزا مسافرتی حیران یکی از این ملزومات است که با داشتن آن شما را از دیگر تجهیزات بی نیاز می کند.

فر پیتزا فست فودی

بسیاری از فست فودی های کوچک فضای کافی برای خرید لوازم صنعتی را ندارند و همچنین به دلیل اینکه تعداد مشتریان این فست فودی ها محدود می باشد نیاز به لوازم صنعتی نیز ندارند. برای راحتی کار و همچنین تکمیل کردن منو می توانید از تجهیزات جمع و جور تری استفاده کنید. فر پیتزا حیران یک دستگاه جمع و جور است که می توانید آن را در گوشه ای از فست فودی خود قرار دهید و در مقابل چشم مشتری زیر یک دقیقه پیتزای خوشمزه ای آماده کنید. این کار هم به جذب مشتری کمک می کند و هم باعث می شود در کوتاه ترین زمان سفارش مشتری آماده شود.

سفارش فر پیتزا حیران

تنور پیتزای خانگی حیران یک محصول ایده آل برای پخت سریع انواع پیتزا سنگی، انواع غذا و نان می باشد. با داشتن این فر پیتزا خانگی میتوانید در ویلا، جنگل، کویر ،حیاط، پشت بام وهر جای غیر مسقف و بسته، بهترین پیتزا در کمترین زمان ممکن را بپزید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. بدنه فر پیتزا کوچک رومیزی به صورت دوجداره از جنس استیل و با پوشش میانی پشم سنگ عایق بندی شده است، علاوه بر زیبایی ظاهری فر بدنه ان در مقابل حرارت مقاوم میباشد. حمل این فر پیتزای کوچک به دلیل اندازه کوچک و مناسب و داشتن کاور بسیار اسان میباشد، به صورتی که در صندوق عقب ماشین نیز می توان آن را حمل کرد.

فر حیران

شما میتوانید با تعویض سوزنی، فر پیتزای رومیزی را هم با گاز شهری و هم با گاز مایع (پیکنیک و کپسول) روشن کنید. مصرف فر پیتزا خیلی پایین بوده و شما با یکبار شارژ مخزن 2 کیلویی (پیکنیک) میتوانید بیشتر از 4 بار از آن استفاده کنید. مجموعه این فر جذاب کوچک دارای کاور با کیفیت و ضخیم برزنتی برای حمل راحت فر و محافظ از آن و همچنین یک عدد پارو ویک عدد تخته پیتزا برای برداشتن و گذاشتن غذا و پیتزا در داخل فر، سوزن گاز مایع وگاز شهری و همچنین آچار مخصوص سوزن برای تعویض سوزن ها، درب فر برای مغز پخت غذا و گرم کردن فر هنگام روشن کردن و دفترچه راهنما که شامل طرز نصب و راه اندازی و نحوه صحیح استفاده از فر را اموزش میدهد، میباشد.

خرید دیگر لوازم پخت پیتزا

لوازم مورد نیاز پخت پیتزا تنها محدود به فر نمی شود و شما برای جابجایی خمیر فر نیاز به پارو پیتزا خواهید داشت. پاروهای پیتزا مدل های متنوعی دارند که می توانید آن ها را در وب سایت حیران مشاهده کنید و بهترین گزینه را به قیمت تولیدی سفارش دهید. برای خرید و یا دریافت قیمت پارو پیتزا همین حالا روی لینک کلیک کنید و یا به تولیدی حیران مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه