چرخ مینا
مجله اطلاعات عمومی

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن‌های زیبایی چقدر است؟

امروزه روش‌های زیبایی-درمانی بسیاری مانند ریباندینگ مو، کراتینه مو و … برای موها در سالن‌های زیبایی انجام می‌گیرد که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین این روش‌ها پروتئین تراپی مو می‌باشد زیرا انجام این روش باعث رفع موخوره، درمان موهای آسیب دیده و وز، افزایش رشد موها و تقویت موها می‌گردد. به علت مزایای بسیاری که پروتئین تراپی برای موها به همراه دارد، بانوان تمایل بسیاری به انجام دادن این روش برای موهای خود دارد اما همه ما به هنگام استفاده از هر خدمات در هر کسب و کاری به دنبال قیمت آن هستیم؛ در ارتباط با پروتئین تراپی مو نیز اینگونه است. بنابراین هنگامی که بانوان تصمیم می‌گیرند تا موهای خود را پروتئینه نمایند به دنبال قیمت انجام پروتئین تراپی مو در سالن‌های زیبایی هستند. در این مطلب به تمامی عواملی که بر هزینه قیمت پروتئین تراپی مو تاثیرگذار هستند خواهیم پرداخت و در انتها قیمت تقریبی پروتئینه مو را در سالن‌های زیبایی بیان خواهیم کرد.

پروتئین تراپی مو چیست؟

پروتئین تراپی مو چیست

پروتئین تراپی مو یک روش درمانی برای بازگرداندن زیبایی و سلامتی موهای آسیب دیده و وز در اثر رنگ مو و استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی نظیر اتو مو و سشوار است. در این تکنیک مواد شیمیایی خاصی توسط آرایشگر یا متخصص این کار بر روی ساقه موهای فرد مالیده می‌شود و پس از چند ساعت شسته می‌شود. برخی از متخصصان در این روش از اتوکشی نیز استفاده می‌کنند. ماندگاری پروتئین تراپی مو 2 الی 6 ماه است که البته این مدت ماندگاری با توجه به نوع مراقبت افراد می‌باشد و در این مدت زمان موهای فرد درخشان و صاف خواهند بود.

عوامل موثر بر قیمت پروتئین تراپی مو

عوامل موثر بر قیمت پروتئین تراپی مو

هنگامی که یک فرد قصد انجام پروتئینه مو برای موهای خود را داشته باشد و به چندین سالن‌ زیبایی برای انجام این کار و پرسیدن قیمت مراجعه نماید هر کدام از آن سالن‌های زیبایی ممکن است قیمت متفاوتی را به وی اعلام نمایند. بنابراین ممکن است فرد کمی سردرگم شود و نداند که به کدام یک از آنها برای انجام پروتئین تراپی مو مراجعه نماید. به همین سبب ما در این قسمت عوامل موثر بر قیمت پروتئینه مو در سالن‌های زیبایی خواهیم پرداخت که علت این تفاوت قیمت را بدانید.

شهرت سالن زیبایی

برخی از آرایشگاه‌ها یا سالن‌‌های زیبایی دارای اعتبار چندین ساله هستند بنابراین شناخته شده هستند و مشتریان بسیاری به صورت روزانه به آنها مراجعه می‌کنند. سالن‌های زیبایی معروف به علت شهرت برند خود ممکن است قیمت بالایی را برای تمامی خدمات خود در نظر گرفته باشند؛ به همین علت اگر فردی برای انجام پروتئین تراپی مو یا هر خدمات دیگری به این سالن‌های زیبایی مراجعه نماید ممکن است با قیمت بالایی مواجه شود.

تخصص و مهارت پرسنل

سالن‌های زیبایی در هر بخش از سالن خود دارای پرسنل مجزایی هستند که هر کدام کار مربوط به تخصص خود را انجام می‌دهند. برای مثال اگر فردی در زمینه کاشت ناخن در سالن‌های زیبایی فعالیت می‌کند دیگر با انجام خدمات رنگ مو برای مشتریان سر و کار ندارد. چنین سالن‌های زیبایی افراد متخصص در هر حرفه را استخدام می‌کنند تا رضایت مشتریان را بدست بیاورند. بنابراین سالن‌های زیبایی دارای افراد مجرب در هر زمینه و حرفه‌ای می‌باشند که مهارت پرسنل آنها ممکن است موجب افزایش قیمت خدماتشان گردد.

لوکیشن سالن زیبایی

لوکیشن یا موقعیت مکانی سالن زیبایی بر قیمت خدمات آن موثر است. قاعدتا اگر برای انجام پروتئین تراپی مو به یک سالن زیبایی در فرمانیه مراجعه نمایید هزینه بیشتری را نسبت به یک سالن زیبایی در مرکز شهر مانند خیابان جمهوری به شما اعلام خواهند کرد. بنابراین اگر برایتان مهم است که حتما هزینه کمتری را برای انجام پروتئینه موهای خود پرداخت نمایید سعی کنید یک سالن زیبایی یا آرایشگاه خوب برای انجام این روش در مرکز یا جنوب شهر پیدا نمایید تا هزینه کمتری از شما دریافت نمایند.

مراجعه در ایام خاص

برخی از سالن‌های زیبایی در ایام و اعیاد خاص مانند عید نوروز تعرفه خود را کمی بیشتر می‌کنند؛ بنابراین اگر در نزدیکی سال نو به سالن‌های زیبایی مراجعه نمایید ممکن است قیمت پروتئین تراپی مو را بیشتر حساب نمایند.

نوع و جنس مو

جنس و نوع مو در هزینه پروتیئن تراپی مو کمی تاثیرگذار است. برای مثال اگر فردی دارای موهای وز و به اصطلاح سوخته در اثر دکلره داشته باشد باید هزینه بیشتری را برای انجام خدمات درمان-زیبایی مو نسبت به فردی که دارای موهای سالم و مجعد است بپردازد زیرا برای مواد پروتئینه مو برای افرادی که دارای موهای سوخته هستند ممکن است کمی بیشتر مصرف گردد یا چند مدت بعد برای انجام پروتئین تراپی مو به سالن زیبایی مراجعه نمایند تا موهایشان سالم و درخشان گردد.

طول و قد مو

قد موهای بانوان با یکدیگر فرق دارد به گونه‌ای یک فرد دارای موهای بلند است و فرد دیگری موهایی کوتاه دارد؛ هر چه مو کوتاه‌تر باشد مواد شیمایی کمتری برای انجام پروتئین تراپی مصرف می‌کند بنابراین یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه پروتئین تراپی مو طول و اندازه مو می‌باشد.

حجم مو

حجم مو نیز مانند طول و قد مو بر هزینه انجام پروتئینه مو تاثیرگذار است. به اینصورت که هر چه موهای فرد کم پشت‌تر باشد مواد پروتئینه کمتری برای انجام پروتئین تراپی موهای او نیاز است بنابراین قیمت کمتری از او دریافت می‌گردد.

قیمت پروتئین تراپی مو چقدر است؟

همانطور که گفتیم هزینه پروتئین تراپی مو برای هر فرد متفاوت می‌باشد و گذشته از این موارد به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه پروتئین تراپی مو در سالن‌های زیبایی در سالن 1402 از 1.5 میلیون تا 5 میلیون می‌باشد.

منبع: زیبایی مگ

ارسال دیدگاه