چرخ مینا
مجله اطلاعات عمومی

معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s

چکیده : در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s بپردازیم و ویژگی های این عطر های فوق العاده را شرح دهیم.

 

پنهالیگون از جمله اشخاصی است که با استفاده از خلاقیت و ایده‌ های بی‌ نظیر  و فوق العاده خود محصولات خاص و متفاوتی را تولید کرد. بسیاری از محصولات عطر و ادکلن برند پنهالیگونز (Penhaligon’s brand) دارای پخش بوی بالا بوده و ماندگاری بسیار زیادی دارند. محصولات این کمپانی به دلیل این که از  رایحه های گوناگونی الهام گرفته است، مورد پسند و رضایت بسیاری از استفاده کنندگان قرار گرفته اند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s بپردازیم و ویژگی های هر کدام از این عطر های محبوب زنانه یا مردانه برند پنهالیگونز را نیز ذکر خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین عطر و ادکلن را از بین این 5 عطر محبوب برند Penhaligon’s برای خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با بهترین عطر های پنهالیگونز بیشتر آشنا شوید

 

PENHALIGON’S Roaring Radcliff (عطر پنهالیگونز رورینگ رادکلیف)

عطر رورینگ رادکلیف از برند پنهالیگونز اولین معرفی از لیست معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s می باشد که در سال 2016 میلادی توسط یک عطاری مطرح با نام دافنه بوژه ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این عطر می توان به رایحه بسیار دلنشین و گرم آن اشاره کرد. این عطر در دسته عطر های معطر ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات به کار برده شده در عطر رورینگ رادکلیف می توان به ترنج، ترخون، رز، زنجبیل، تنباکو، دانه تونکا، چرم، دارچین، عسل و موم اشاره کرد. این عطر فوق العاده برای مردان مناسب است و می تواند یک هدیه بسیار خاص و دوست داشتنی باشد که می توانید به عنوان کادو به عزیزانتان تقدیم کنید.

PENHALIGON’S The Ruthless Countess Dorothea (عطر پنهالیگونز د راتلس کانتس دوروتیا)

عطر د راتلس کانتس دوروتیا از برند محبوب پنهالیگونز عطری زنانه، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2017 میلادی به بازار عرضه شده است.

عطر پنهالیگونز د راتلس کانتس دوروتیا، دومین عطر از فهرست معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s می باشد که در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد و طبع آن گرم است.

از اسانس ها و ترکیبات به کار برده شده در این عطر می توان به ترنج، دارچین، زنجبیل، سالویا اسکلاریا، چای میت، موم، وانیل، کشمران و شراب سفید اشاره کرد.

معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s

PENHALIGON’S The Blazing Mr Sam (معرفی عطر پنهالیگونز د بلیزینگ مستر سام)

عطر پنهالیگونز د بلیزینگ مستر سام سومین معرفی از لیست معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s می باشد که در سال 2018 میلادی ساخته شده است و در دسته عطر های ادویه ای و چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات به کار برده شده در این عطر مردانه از برند پنهالیگونز می توان به هل، دارچین، فلفل، زعفران، زیره سبز، وانیل، نعناع هندی، سدر و تنباکو اشاره کرد.

اگر به عطر های چوبی و ادویه ای علاقه مند باشید، این عطر می تواند انتخاب فوق العاده مناسبی برای شما باشد.

PENHALIGON’S The Coveted Duchess Rose (معرفی عطر پنهالیگونز روباه د کاوتد داچس رز)

پنهالیگونز روباه د کاوتد داچس رز عطری زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2016 میلادی توسط عطرسازی برجسته به نام کریستوف رینود خلق شده و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر پنهالیگونز د کاوتد داچس رز چهارمین معرفی از فهرست عطر و ادکلن پنهالیگونز می باشد که در دسته عطر های شرقی گلی قرار می گیرد و طبع آن گرم است. ترکیبات و اسانس های به کار رفته شده در این عطر نارنگی ماندارین، مشک خامه ای، رز و روایح چوبی می باشد.

خرید عطر زنانه پنهالیگونز روباه  د کاوتد داچس رز با رایحه ی نرم و مخملی از گل های چوبی و گرم برای استفاده در فصول بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. همچنین انتخاب این عطر فوق العاده جذاب با رایحه ای خاص و متفاوت برای هدیه دادن به عزیزانتان بسیار مناسب می باشد.

معرفی 5 عطر محبوب برند عطر و ادکلن Penhaligon’s

 

PENHALIGON’S The Tragedy of Lord George (عطر پنهالیگونز تراژدی آف لرد جورج)

عطر پنهالیگونز تراژدی آف لرد جورج از محصولات سال 2016 میلادی می باشد که توسط عطاری مستعد و مطرح به نام آلبرتو موریلاس ساخته شده است. از ویژگی های این عطر مردانه می توان به رایحه بسیار دلنشین و گرم آن اشاره کرد. این عطر بی نظیر و خوش بو پنجمین و آخرین عطر محبوب و دوست داشتنی از لیست معرفی 5 عطر محبوب از برند عطر و ادکلن Penhaligon’s می باشد که در دسته عطر هایی با رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس ها و ترکیبات به کار برده شده در این عطر می توان به دانه تونکا، کهربا و روایح چوبی اشاره کرد.

سخن پایانی

با نگاهی به محصولات عطر و ادکلن Penhaligon’s می‌ توان متوجه شد که محصولات تولید شده این کمپانی از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند. خرید و استفاده از محصولات برند پنهالیگونز اصل با رایحه خوش بویی که دارند برای افراد سخت پسند بسیار مناسب است. کسانی که علاقه مند هستند از محصولات خاص و منحصر به فردی که الهام گرفته از طبیعت هستند و ماندگاری بسیار بالایی هم دارند استفاده کنند، خرید محصولات عطر و ادکلن از برند محبوب Penhaligon’s اصل را به آنان پیشنهاد می کنیم. همچنین عطر و ادکلن های ساخته شده در کمپانی پنهالیگونز برای هدیه دادن به اعضای خانواده، دوستان و همکارانتان انتخابی خاص، شیک و متفاوت می باشد و هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

خرید محصولات برند پنهالیگونز علاوه بر کشور انگلستان، در کشور های گوناگون جهان انجام می‌ شود. ایران هم به عنوان یکی از دریافت کنندگان محصولات این برند فوق العاده جذاب و دلنشین است. اگر بخواهید خرید محصولات برند پنهالیگونز اورجینال را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت انجام دهید، بهتر است خرید خود را از سایت ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید.

در این مقاله سعی کردیم با معرفی 5 عطر محبوب از برند عطر و ادکلن Penhaligon’s و با ذکر مشخصات و ویژگی های آن ها شما همراهان گرامی را در انتخاب بهترین عطر و ادکلن از برند پنهالیگونز راهنمایی کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود انتخابی مناسب و خاص داشته باشید.

ارسال دیدگاه