چرخ مینا
مجله اطلاعات عمومی

چرا مهاجرت به کانادا پر طرفدار است؟

مهمترین دلایل مهاجرت به کانادا پیشرفت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. کانادا فرصت های بهتری برای پیشرفت شغلی، اشتغال عمومی، رشد فردی و تعامل اجتماعی ارائه می دهد و شهرت آن به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی باثبات، آن را به کشوری محبوب تر برای مهاجرانی تبدیل کرده است که می خواهند به استاندارد زندگی ایده آل دست یابند. مهاجرت به کانادا در بین کشورهای در حال توسعه و اعضای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی محبوبیت بیشتری دارد.

دلایل مهاجرت به کانادا

1-  فرصت اقتصادی کانادا

 درنتیجه یک اقتصاد بی ثبات در ایالات بسیاری از مهاجران در حال بررسی مقاصد جدید هستند. با شرایط اقتصادی بهتر، کانادا به عنوان یکی از باثبات ترین کشورها از نظر اقتصادی شناخته می شود. همچنین بازار کار خوبی برای جویندگان کار است.
چشم انداز اقتصادی وتراز مالی کانادا مثبت است. به نظر می رسد این کشور برنامه ریزی و بودجه بیشتری نسبت به کشورهایی مانند فرانسه، آمریکا، ایتالیا و ژاپن دارد. ترکیب بودجه و شرایط اقتصادی کانادا یک شاخص اقتصادی قوی است که تمایل به مهاجرت و زندگی در کانادا را افزایش می دهد.

این حقایق در مورد وضعیت اقتصادی کانادا و بازار کار نویدبخش خوبی برای  افرادی است که صاحب کسب و کار خود و یا ایده نو آورانه هستند  است. بازار وسیع و پایدار این کشور مکان مناسبی برای راه اندازی کسب و کار استارتاپی است. بنابراین بدیهی است که مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا برای کارآفرینان مناسب است.
یکی از راه های دیگر مهاجرت به کانادا که بازار پر رونق این کشور آن را در معرض دید عموم قرار می دهد، ویزای ICT کانادا است.

بیشتر بدانیم: ویزای کاری آلمان چیست؟

2-  تنوع فرهنگی کانادا

کشور کانادا به دلیل مهاجر پذیر بودن دارای تنوع فرهنگی بسیاری است. که این امر پذیرش فرد مهاجر از سوی جامعه را راحتتر می کند.

3-  نزدیکی به آمریکا

این کشور پهناور به دلیل نزریکی به آمریکا که قطب جهان به حساب می آید افرا زیادی را تشویق به مهاجرت می کند.

4-  محیط زیست:

طبیعت این کشور هنوز بکر است و بشر هنوز فرصت تخریب آن را نیافته. به علاوه دولت برنامه های بسیاری برای حفظ آن پیاده می کند. به همین دلیل این کشور هنوز طبیعت زیبای هوای پاک خود راحفظ کرده.

همه موارد ذکر شده می توانند هر شخصی را که هدف داشتن زندگی با کیفیت را دارد مجاب می کند که کانادا را به عنوان مقصد خود انتخاب کند.

مهاجرت به کانادا

همانطور که اشاره شد کانادا کشوری مهاجر پذیر می باشد. پس منطقی است که روش های مختلفی برای جذب افراد ارایه دهد. سیستم مهاجرتی کانادا سیستمی قوی است که برنامه های متفاوتی در آن طراحی شده است. از قبیل انواع روش های مهاجرتی کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و… . این روش ها با هم در نوع اقامت و ویزایی که می دهند متفاوت هستند. پس بسیار مهم است که در انتخاب آنها دقت شود تا نزدیکترین روش به شرایط متقاضی برگزیده شود.

ارسال دیدگاه