معرفی کتاب به خودت اعتماد کن

چرخ مینا_

معرفی کتاب به خودت اعتماد کن

عزت نفس، حلقه مفقوده میان شما و رسیدن به خواسته‌هایتان است! هیدر موناتان در کتاب به خودت اعتماد کن، با تکیه بر داستان زندگی شخصی‌اش شما را با اهمیت داشتن اعتماد به نفس و تاثیرات خارق‌العاده آن در زندگی آشنا می‌کند.کلید دستیابی به اهداف و رویاهایتان در اعتماد به نفس شما نهفته است!

خواندن کتاب به خودت اعتماد کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در جستجوی یک کتاب انگیزشی و الهام‌بخش هستید که برگرفته متن زندگی واقعی افراد باشد، کتاب به خودت اعتماد کن را از دست ندهید. این اثر به تمامی علاقمندان کتاب‌های خودیاری توصیه می‌شود

کتاب حاضر داستان‌هایی را روایت می‌کند که برخلاف بسیاری از کتاب‌های انگیزشی، تصویر موفقیت چهره‌های افسانه‌ای در آن‌ها روایت نشده است؛ بلکه انسان‌های معمولی که حتی مورد ظلم و اجحاف در جامعه قرار گرفته‌اند، با خودباوری و عزت نفس دوباره به سوی موفقیت برمی‌خیزند..

نکوداشت‌های کتاب به خودت اعتماد کن:

– هیدر از داستان‌های زندگی شخصی افراد برای انتقال درس‌های زندگی استفاده می‌کند و به شما انگیزه می‌دهد تا با ترس‌های خود روبرو شوید. (ونسا)

 

– چیزی که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که نویسنده درباره خود افشاگری می‌کند و آن‌گاه شما با او همذات‌پنداری می‌کنید و ترس‌ها و ناامنی‌های او در زندگی را درک می‌کنید. (استیو)

منبع : چرخ مینا

اعتماد بنفسبه خودت اعتمادکنروانشناسیهدف
نظرات (0)
ارسال دیدگاه