چرخ مینا
مجله اطلاعات عمومی

معرفی کتاب به خودت اعتماد کن

کلید دستیابی به اهداف و رویاهایتان در اعتماد به نفس شما نهفته است!

چرخ مینا_

معرفی کتاب به خودت اعتماد کن

عزت نفس، حلقه مفقوده میان شما و رسیدن به خواسته‌هایتان است! هیدر موناتان در کتاب به خودت اعتماد کن، با تکیه بر داستان زندگی شخصی‌اش شما را با اهمیت داشتن اعتماد به نفس و تاثیرات خارق‌العاده آن در زندگی آشنا می‌کند.کلید دستیابی به اهداف و رویاهایتان در اعتماد به نفس شما نهفته است!

خواندن کتاب به خودت اعتماد کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در جستجوی یک کتاب انگیزشی و الهام‌بخش هستید که برگرفته متن زندگی واقعی افراد باشد، کتاب به خودت اعتماد کن را از دست ندهید. این اثر به تمامی علاقمندان کتاب‌های خودیاری توصیه می‌شود

در همین زمینه:

کتاب حاضر داستان‌هایی را روایت می‌کند که برخلاف بسیاری از کتاب‌های انگیزشی، تصویر موفقیت چهره‌های افسانه‌ای در آن‌ها روایت نشده است؛ بلکه انسان‌های معمولی که حتی مورد ظلم و اجحاف در جامعه قرار گرفته‌اند، با خودباوری و عزت نفس دوباره به سوی موفقیت برمی‌خیزند..

نکوداشت‌های کتاب به خودت اعتماد کن:

– هیدر از داستان‌های زندگی شخصی افراد برای انتقال درس‌های زندگی استفاده می‌کند و به شما انگیزه می‌دهد تا با ترس‌های خود روبرو شوید. (ونسا)

 

– چیزی که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که نویسنده درباره خود افشاگری می‌کند و آن‌گاه شما با او همذات‌پنداری می‌کنید و ترس‌ها و ناامنی‌های او در زندگی را درک می‌کنید. (استیو)

منبع : چرخ مینا

ارسال دیدگاه